Subject: [POTENTIAL PHISHING]Teabenõue
From: "Liis Heiter" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Jul 2024 09:21:30 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Põllumajandus-ja Toiduamet paneb Euroopa Komisjonile kokku mitmeaastase
kontrollikava aruannet, milles tuleb lisaks PTA kontrollitavatele
valdkondadele välja tuua ka Terviseameti poolt läbiviidavate mineraalvee
ja allikavee kontrollid (direktiivi 2003/40/EÜ alusel).

Seepärast pöördungi teie poole, et paluda andmeid eelmisel, 2023. aastal
mineraalvee ja allikaveega tegelevate ettevõtete arvu, teostatud
kontrollide sh. proovivõtu arvu, juhul kui oli, siis ka tuvastatud
nõuetele mittevastavuste arvu ja rakendatud meetmete arvu
(ettekirjutus/sunniraha) kohta.

Oleksin väga tänulik kui saaksin info hiljemalt 31.juuliks.

Lugupidamisega

Liis Heiter
Nõunik

Toiduosakond

Põllumajandus- ja toiduamet

______________________________
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Väike-Paala 3 | Tallinn, Harjumaa 11415 |  <http://www.pta.agri.ee/>
www.pta.agri.ee

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul,
kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage
sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any
dissemination or use of this information by a person other than the
intended recipient is unauthorized and may be unlawful.